صفحه نخست
لیست فایل ها
درباره فروشگاه
راهنماي خريد فایل
گارانتی بازگشت وجه
با خیال راحت خرید کنید، ما کنارتان هستیم
info@filesana.ir
پشتیبانی 24 ساعته
09909994252
خرید مطمئن
ضمانت بازگشت وجه
09909994252
دسته بندی
فنی و مهندسی
کشاورزی
کامپیوتر
هوا و فضا
نقشه برداری
نفت و پتروشیمی
نساجی
مکانیک
مواد و متالوژی
مهندسی شیمی
مهندسی آب
معماری
معدن
فنی و حرفه ای
عمران
صنایع غذایی
صنایع
شیلات
شهرسازی
سرامیک
سایر
ساختمان
دام و طیور
برق، الکترونیک و مخابرات
علوم پزشکی
مهندسی پزشکی
مامایی
علوم آزمایشگاهی
طب ورزشی
طب سنتی
ژنتیک
روانپزشکی
دندانپزشکی
دامپزشکی
داروسازی
تغذیه
پِیراپزشکی
پزشکی
پرستاری
بهداشت عمومی
علوم انسانی
هنر
هتل داری
منابع طبیعی
معارف اسلامی
مدیریت
گوناگون
گزارش کارآموزی
فلسفه و منطق
علوم سیاسی
علوم تربیتی
علوم اجتماعی
روانشناسی
حمل و نقل
حقوق
حسابداری
جغرافیا
جامعه شناسی
تربیت بدنی و ورزش
تاریخ
بیمه
برنامه ریزی شهری
برنامه ریزی روستایی
بانکداری
باستان شناسی
اقتصاد
ادبیات و زبان
پاورپوینت
کشاورزی
کسب و کار
کامپیوتر
کارآفرینی
هنر
مکانیک
معماری
معارف اسلامی
مشاوره
مدیریت
محیط زیست
گوناگون
قوانین و مقررات
فیزیک
فیزیولوژی
عمران
علوم سیاسی
علوم تربیتی
علوم پایه
علوم اجتماعی
علوم آزمایشگاهی
طب سنتی
صنایع غذایی
صنایع
شیمی
زیست شناسی
زمین شناسی
ریاضی
روش تدریس
روش تحقیق
روانشناسی
دینی
دندانپزشکی
دانش آموزی
دامپزشکی
حقوق
حسابداری
جغرافیا
توریسم
تم و قالب پاورپوینت
تغذیه
تربیت بدنی و ورزش
تاریخی و فرهنگی
تاریخ
پزشکی
پرستاری
بهداشت
برنامه نویسی
اینترنت
الکترونیک
اقتصاد
ادبیات
آموزشی
آمار
تحقیق تاثیر صادرات غیرنفتی بر اقتصاد
دسته بندي :
علوم انسانی
»
اقتصاد
جزئیات و دریافت
تحقیق تاثیر صادرات غیرنفتی بر اقتصاد در حجم 79 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و فهرست به شرح عناوین زیر:
فهرست
چکیده ................................................................................................................................................................................................................1
فصل اول : کلیات تحقیق
عنوان صفحه
مقدمه .................................................................................................................................................................................................................3
بیان مساله .........................................................................................................................................................................................................3
اهمیت و ضرورت تحقیق ...............................................................................................................................................................................5
هدف تحقیق .............................................................................................................................................................................6
تعریف مفهوم صادرات .....................................................................................................................................................................................6
فصل دوم : پیشینه تحقیق
مقدمه ...............................................................................................................................................................................................................10
راهبردهای توسعه صادرات غیرنفتی .........................................................................................................................................................11
پیشینه خارجی ..............................................................................................................................................................................................12
پیشینه داخلی ................................................................................................................................................................................................14
فصل سوم : توسعه صادرات غیر نفتی، لزوم و اهمیت آن در اقتصاد کشور
مقدمه ............................................................................................................................................................................................................19
اقتصاد تک محصولی ..................................................................................................................................................................................19
شناسایی توانمندیها و بسترهای اقتصاد بومی ......................................................................................................................................20
حرکت به سمت صادرات غیرنفتی ..........................................................................................................................................................21
صادرات غیرنفتی ایران و سایر کشورها .................................................................................................................................................22
فرهنگ صادرات غیرنفتی ..........................................................................................................................................................................29
عوامل تاثیرگذار بر صادرات غیرنفتی .....................................................................................................................................................30
سازمان صادراتی منسجم ..........................................................................................................................................................................31
تسهیل صادرات ...........................................................................................................................................................................................32
استراتژیهای توسعه صادرات غیرنفتی ....................................................................................................................................................35
توسعه اقتصادي با محوريت استراتژي توسعه صنعتي ........................................................................................................................37
جمع بندی فصل ........................................................................................................................................................................................39
فصل چهارم: عوامل تعیین کننده صادرات غیرنفتی با تاکید برعوامل قیمتی و غیرقیمت
مقدمه ...............................................................................................................................................................................................................42
استراتژی صادرات ..........................................................................................................................................................................................42
تاثیر عوامل قیمتی بر صادرات غیرنفتی ...................................................................................................................................................45
تاثیر نرخ تورم بر صادرات غیرنفتی ..................................................................................................................................................45
تاثیر نرخ ارز بر صادرات غیرنفتی .......................................................................................................................................................46
تاثیرعوامل غیرقیمتی بر صادرات غیر نفتی .............................................................................................................................................48
تاثیر بهره وری بر صادرات .....................................................................................................................................................................48
تاثیر مزیت رقابتی بر صادرات ...............................................................................................................................................................49
جمع بندی فصل ...........................................................................................................................................................................................50
فصل پنجم : موانع و راهکارهای توسعه صادرات غیرنفتی
مقدمه ...............................................................................................................................................................................................................53
ضرورت توسعه صادرات غیرنفتی ...............................................................................................................................................................54
راهکارها و برنامه ریزی توسعه صادرات غیرنفتی ...................................................................................................................................55
چالش های توسعه صادرات غیر نفتی .......................................................................................................................................................56
مهمترین خطوط اصلاحی برنامه دوم و سوم در زمینه صادرات غیرنفتی .........................................................................................57
موانع موجود در صادرات غیرنفتی .............................................................................................................................................................60
فصل ششم : بازاریابی صادرات غیرنفتی
مقدمه ...............................................................................................................................................................................................................63
بازاریابی صادرات غیرنفتی ...........................................................................................................................................................................63
اهداف بازاریابی صادرات غیرنفتی .............................................................................................................................................................64
بخش بندی بازار ............................................................................................................................................................................................66
ویژگیهای کالا ................................................................................................................................................................................................67
قیمت گذاری کالا ..........................................................................................................................................................................................67
کانالهای توزیع ................................................................................................................................................................................................67
ترویج کالا ........................................................................................................................................................................................................68
بودجه و جدول زمانی ...................................................................................................................................................................................69
سندکاری .........................................................................................................................................................................................................69
نتیجه گیری ...................................................................................................................................................................................................70
منابع .................................................................................................................................................................................................................73
دسته بندی:
علوم انسانی
»
اقتصاد
تعداد مشاهده:
7241 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:
.rar
تعداد صفحات:
79
حجم فایل:
420 کیلوبایت
قیمت:
28,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252
راهنمای استفاده:
تحقیق تاثیر صادرات غیرنفتی بر اقتصاد در حجم 79 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش
محتوای فایل دانلودی:
فهرست
چکیده ................................................................................................................................................................................................................1
فصل اول : کلیات تحقیق
عنوان صفحه
مقدمه .................................................................................................................................................................................................................3
بیان مساله .........................................................................................................................................................................................................3
اهمیت و ضرورت تحقیق ...............................................................................................................................................................................5
هدف تحقیق .............................................................................................................................................................................6
تعریف مفهوم صادرات .....................................................................................................................................................................................6
فصل دوم : پیشینه تحقیق
مقدمه ...............................................................................................................................................................................................................10
راهبردهای توسعه صادرات غیرنفتی .........................................................................................................................................................11
پیشینه خارجی ..............................................................................................................................................................................................12
پیشینه داخلی ................................................................................................................................................................................................14
فصل سوم : توسعه صادرات غیر نفتی، لزوم و اهمیت آن در اقتصاد کشور
مقدمه ............................................................................................................................................................................................................19
اقتصاد تک محصولی ..................................................................................................................................................................................19
شناسایی توانمندیها و بسترهای اقتصاد بومی ......................................................................................................................................20
حرکت به سمت صادرات غیرنفتی ..........................................................................................................................................................21
صادرات غیرنفتی ایران و سایر کشورها .................................................................................................................................................22
فرهنگ صادرات غیرنفتی ..........................................................................................................................................................................29
عوامل تاثیرگذار بر صادرات غیرنفتی .....................................................................................................................................................30
سازمان صادراتی منسجم ..........................................................................................................................................................................31
تسهیل صادرات ...........................................................................................................................................................................................32
استراتژیهای توسعه صادرات غیرنفتی ....................................................................................................................................................35
توسعه اقتصادي با محوريت استراتژي توسعه صنعتي ........................................................................................................................37
جمع بندی فصل ........................................................................................................................................................................................39
فصل چهارم: عوامل تعیین کننده صادرات غیرنفتی با تاکید برعوامل قیمتی و غیرقیمت
مقدمه ...............................................................................................................................................................................................................42
استراتژی صادرات ..........................................................................................................................................................................................42
تاثیر عوامل قیمتی بر صادرات غیرنفتی ...................................................................................................................................................45
تاثیر نرخ تورم بر صادرات غیرنفتی ..................................................................................................................................................45
تاثیر نرخ ارز بر صادرات غیرنفتی .......................................................................................................................................................46
تاثیرعوامل غیرقیمتی بر صادرات غیر نفتی .............................................................................................................................................48
تاثیر بهره وری بر صادرات .....................................................................................................................................................................48
تاثیر مزیت رقابتی بر صادرات ...............................................................................................................................................................49
جمع بندی فصل ...........................................................................................................................................................................................50
فصل پنجم : موانع و راهکارهای توسعه صادرات غیرنفتی
مقدمه ...............................................................................................................................................................................................................53
ضرورت توسعه صادرات غیرنفتی ...............................................................................................................................................................54
راهکارها و برنامه ریزی توسعه صادرات غیرنفتی ...................................................................................................................................55
چالش های توسعه صادرات غیر نفتی .......................................................................................................................................................56
مهمترین خطوط اصلاحی برنامه دوم و سوم در زمینه صادرات غیرنفتی .........................................................................................57
موانع موجود در صادرات غیرنفتی .............................................................................................................................................................60
فصل ششم : بازاریابی صادرات غیرنفتی
مقدمه ...............................................................................................................................................................................................................63
بازاریابی صادرات غیرنفتی ...........................................................................................................................................................................63
اهداف بازاریابی صادرات غیرنفتی .............................................................................................................................................................64
بخش بندی بازار ............................................................................................................................................................................................66
ویژگیهای کالا ................................................................................................................................................................................................67
قیمت گذاری کالا ..........................................................................................................................................................................................67
کانالهای توزیع ................................................................................................................................................................................................67
ترویج کالا ........................................................................................................................................................................................................68
بودجه و جدول زمانی ...................................................................................................................................................................................69
سندکاری .........................................................................................................................................................................................................69
نتیجه گیری ...................................................................................................................................................................................................70
منابع .................................................................................................................................................................................................................73
برچسب ها:
صادرات غیرنفتی
اقتصاد